lauantai 7. maaliskuuta 2020

Hyvää Naistenpäivää!

Affiliate-linkki merkitty *

En itse oikein Naistenpäivää kyllä vietä mitenkään, menee ihan siinä sivussa. Muutaman hauskan tai tuhman viestin saatan saada kavereilta, mutta muutenpa ei eroa mitenkään tavallisesta päivästä.

En saa lahjoja tai kukkia, ellen itse osta. 

 Aikaisemmin kirjoitin jutun sukista joita teen itselle, mutta jostain syystä ei nyt istukkaan minun olemattomiin pohkeisiin tarpeeksi hyvin, jotenka annan sellaiselle, jolle muutenkin ollut tarkoitus sukat tehdä. Jos pian sattuis sopimaan hänelle paremmin ja ellei niin sitten tarjoan seuraavalle.. Jos prinssi etsi prinsessaa lasikengän avulla, niin minä etsin villasukan kanssa sopivaa kaveria.

Lanka oli kuitenkin niin ihana, että pitää tilata itselle lisää ja tehdä uudet sukat. Paitsi se mun shoppailulakko.. Öö, jos isäntä tilais mulle Naistenpäivän kunniaksi? Lasketaakohan sitä?
Naistenpäivän kunniaksi Adlibriksellä onkin alekoodi, ei koske kyllä lankoja, mutta kirjoja. Tokihan isäntä vois kirjankin samalla tilata mulle? 

Ihan just valmiina, vielä vähän kärkeä tekemättä. Mutta virkkaisinko vielä kukkia varteen heijastinlangasta tai villalanka+ heijastinlanka yhdistelmällä?? 

Mutta hyvää Naistenpäivää kuitenki mulle ja sulle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti